Niet gevonden wat je zocht?
Onze klantenservice staat van maandag t/m vrijdag (09:00 - 17:00) klaar om al je vragen te beantwoorden.
Veelgestelde vragen
Onze producten worden binnen 3 werkdagen geleverd via Post-NL.
Houd er rekening mee dat Post-NL in het weekend geen pakketten bezorgt. Heb je daarom vrijdag na 14:00 uur besteld? Dan wordt je pakketje pas op dinsdag geleverd.
Al onze pakketten worden verstuurd met track & trace, zo kun je te allen tijde je pakketje volgen.
De track & trace link kun je vinden in de bevestigingsmail van je bestelling.
Ben je deze mail kwijtgeraakt? Of heb je deze niet ontvangen? Neem dan even contact met ons op via [email protected]
Na het plaatsen van je bestelling geen bevestigingsmail ontvangen?
Kijk dan altijd eerst even in je spam / reclame / junk map.
Mail gevonden?
Zorg ervoor dat je ons e-mailadres even toevoegt aan je contactpersonen, zo voorkom je dat in de toekomst belangrijke klanten mails/updates zoek raken.
>> Klik hier om te ontdekken hoe je ons kunt toevoegen aan je contacten.
Mail nog steeds niet gevonden?
Neem dan even contact op met onze helpdesk via [email protected], dan helpen wij je dit probleem op te lossen.
Zorg er ook hierna ervoor dat je ons e-mailadres even toevoegt aan je contactpersonen, zo voorkom je dat in de toekomst belangrijke klanten mails/updates zoek raken.
>> Klik hier om te ontdekken hoe je ons kunt toevoegen aan je contacten.
Kijk eerst even of het product of de bonus die je mist digitaal of fysiek bij het product geleverd zou worden.
De meeste bonussen bij onze kookboeken worden namelijk digitaal geleverd (dit wordt duidelijk vermeld op productpagina).
De digitale bonussen kun je terugvinden in de bevestigingsmail van je bestelling onder het kopje "downloads":
Deel van de gekochte fysieke bonussen/producten niet ontvangen?
In dit geval kunt je het beste even contact opnemen met onze klantenservice via [email protected].
Ja.
Op al onze producten zit een 14 dagen tevredenheidsgarantie. Test het product daarom vrijblijvend uit. Als je ergens niet tevreden over bent, stuur ons dan binnen 14 dagen een e-mail, dan leggen wij je uit hoe jij je producten kunt retourneren.
Sommige van onze producten worden afgeschreven via een eenmalige automatische incasso.
Geen zorgen, via onze incasso's wordt nooit meer dan 1 bedrag afgeschreven. Je zit bij ons dus nooit ergens aan vast.
In alle gevallen is deze incasso geaccepteerd door na het bestellen van je originele product een "eenmalige aanbieding" voor extra producten te accepteren.
Deze extra producten worden dan direct meegestuurd met je originele bestelling, maar het aankoopbedrag voor de producten wordt pas 1 tot 3 werkdagen later afgeschreven.
We snappen dat dit soms verwarrend kan zijn. Helaas is het voor ons niet mogelijk dit bedrag op een andere manier af te laten schrijven.
LET OP: Twijfel je of de incasso terecht is? Of wil je de extra producten annuleren? Storneer de incasso dan niet! Dit brengt namelijk extra kosten met zich mee.
Neem contact op met onze klantenservice via [email protected], dan lossen we dit probleem samen op.
Allereerst bedankt dat je onze producten een eerlijke kans hebt gegeven. We vinden het super jammer om te horen dat onze producten en service niet aan je verwachting hebben voldaan.
Indien we iets kunnen verbeteren, of op een manier alsnog een glimlach op je gezicht kunnen toveren, dan horen we dat uiteraard graag!
Om gebruik te maken van je wettelijke bedenktijd dien je binnen 14 dagen de volgende stappen te ondernemen:
Stap 1: Vul een model herroepingsformulier in.
>> Download het model herroepingsformulier.
Stap 2: Meld je retour aan.
Door een e-mail te sturen naar [email protected] met als onderwerp: Retour.
Vermeld in deze e-mail in ieder geval de volgende punten:
- Het e-mailadres / bestelnummer waarmee je een bestelling hebt geplaatst.
- Een digitale kopie of foto van het ingevulde herroepingsformulier.
- Het rekeningnummer waarop het aankoopbedrag teruggestort dient te worden.
Stap 3: Wacht op instructies vanuit Gezonderecepten.nl om de producten retour te sturen.
Je ontvangt van ons een mail met betrekking tot de kosten van het retourneren en een retourlabel waarmee je de boeken naar ons retouradres kunt sturen.
Zorg dat je de producten veilig en goed verpakt opstuurt. Het is de verantwoordelijkheid van de klant dat producten in originele en onbeschadigde staat aankomen.
Stap 4: Controle van producten.
Zodra wij de retour ontvangen. Controleren wij of alle producten compleet en in goede orde zijn teruggestuurd. Vervolgens wordt het aankoopbedrag binnen enkele werkdagen teruggestort.
Contact
Antwoord op je vraag niet kunnen vinden? Mail ons dan even op [email protected]